2012. december 8., szombat

Koncertutó

Drága Mindenki (előadók, közönség, támogatók, segítők, távolról ránk gondolók)!

A mai szívmelengető koncertünk után torok- és gyomormelegítés gyanánt édesanyám forró leveses tála mellől írok most. Lényeges momentum az én édesanyám, meg a feleségemé, aki történetesen az én legkiválóbb anyósom, no meg az ő férjeik, akik rengeteget segédkeztek a háttérben, gardírozták, hozták-vitték a csemetéinket, amíg a koncertre készültünk. És ugyan ilyen lényegesek minden előadónak, kicsinek és nagynak egyaránt a szülei, akik elindítottak titeket a próbára és hazavártak finom ebéddel, és vigyáztak rátok, vagy meggyógyítottak, hogy a koncerten teljes energiátokkal dalolhassatok, muzsikálhassatok. Éppen ezért is szenteljük majd 2 év múlva a következő Ádventi koncertet az édesanyáknak, a családnak, ha lesz elégséges forrásunk rá. De ne szaladjunk enyire előre, hiszen alig ért véget a mai koncert...

... ami, úgy érzem, remekül sikeredett, és nagyon helytállt mindenki! KIVÁLÓ VOLT A KÖZÖNSÉGÜNK!!!
És akiről méltatlanul kevés szó esett: JASPER EMESE pedig kiváló és odaadó főszervezője volt a mai napnak, aki megszervezett részünkre mindent, pedig én aztán folyamatosan jöttem felé az ötletekkel...

Fura vákuum ez, amit most érzek, hiszen nagyon intenzív és egyre gyakoribb próbákon vagyunk túl, és - az összes kis hibája, botlása ellenére is - egy őrületesen klassz és felemelő koncert van a hátunk mögött. De olyan jó, hogy itt duruzsolnak a dalok a fülemben, egész testemben, jóideig még, azt hiszem. Nagyon nagy ajándék és megtiszteltetés nekem, hogy eljöttetek a próbákra, hogy velem együtt kísérletezgettétek az ötleteimet, majd a koncerten meg is valósítottátok. Úgy hallottam, a közönségnek is igen tetszett. Ez nélkületek egyáltalán nem valósulhatott volna meg, hiába egy jópofa ötlet, ha ti nem vagytok olyan vagányak és vidámak, hogy eljátsszátok velem a szerelem mindenféle formáját e dalokban.

És bizony, most megénekeltétek az én eddigi életemet, szerelmes gondolataimat, megismerhettétek, hogyan találtam rá hosszú vándorlás után feleségemre, és hogyan nyertük el egymás bizalmát. De gondolom, már mindannyiótoknak jutott ilyen is, olyan is a szerelemből, így ez nem csak rólam szólt, hanem rólatok is. Kívánom, hogy ti is megtaláljátok majd életetek párját, és ha egy ideig nem is sikerül, gondoljatok csak erre az előadásra, adjon nektek erőt mindig elővenni 2 kanalat és elcsörögni vele a bonchidait, ami jókedvre derít és átlendít. Énekljétek meg bánatotokat is, az is rengeteget segít, aztán újra kanálcsörgetés, és mehetünk tovább.

Képzeljétek, az a vers, amit egyedül énekeltem, a közös próbáink ideje alatt talált meg engem , és csücsült rá egy dallamomra, ami az egyik próba után pattant ki - feleségem ihletésével. Erről van szó:

Károlyi Amy: Gyengéd

Akár ha állatra nézne,
a szeretet oly hirtelen,
a gyöngéd gyöngeség,
amikor megjelen.

A simításra lassan
meginduló kéz,
szeretni olyan könnyű,
szeretni nehéz.

Tudja, hogy terhet vállal,
ólom-nehezet,
mi mindent bír a gyöngéd-
erős szeretet.

Így történt, hogy befurakodott az életembe és foglalta össze gondolataimat meg a koncertet ez a vers, és kérlelt, hogy vegyem be a műsorba, és biztatott, hogy énekeljem el. Nagyon köszönöm, hogy ti is megengedtétek. Emlékszem, hogy amikor itthon gyakoroltam, többször elakadtam, de képzeljétek el, hogy ránéztem a feleségemre és azonnal simán pengtek a húrok... Hát ilyen ez. Nagyon jó ez.

KözépPont Kórus 2012, vez: Street Gábor
 Az első önálló éneklésem (pláne 700 néző + 200 gyerek előtt)

KözépPont Kórus 2012, vez: Street Gábor
Remélem, majd lesz olyan kép is, 
amin a kórus és zenekar is jobban látszik, nem csak én.
(Fotók: Rácz Judit)

Legyetek büszkék magatokra, amiért ilyen kitartással és odaadással jártatok próbákra és betanultátok az egész műsort! Hát még a mai teljesítményetekért, hiszen fél 2-től szinte folyamatosan koncentráltatok. Nem sok ilyen produkcióról hallottam még az országban, persze lehet, hogy van, de mégsem terem minden kistérségben, vagy járásban.


Ha kapok még fényképeket, akkor azt ide feltöltöm.

Többen is voltak olyan kedvesek, hogy feltöltötték felvételeiket:



KözépPont Kórus 2012 - MAG TV felvétele, vez: Street Gábor
Teljes koncert
(54', MAG TV felvétele, egy kamerás)
 


KözépPont Kórus 2012 - Bonchidai menyecskék - Hornyák János felvétele, vez: Street Gábor
Ráadás - Bonchidai menyecskék
(6', Hornyák János felvétele, egy kamerás)
 

A Dabas TV 2012. december 14-i adásában mutatja be a koncertet.

Boldog Ádventet kívánok mindenkinek!

üdvözlettel:
Street Gábor

ui: Megjegyzéseket, észrevételeket, üzeneteket szívesen fogadunk a Facebook oldalon is!


.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése